
Vastgoedpromotie
Bij vastgoedpromotie draait alles om het aantrekken van potentiële kopers en huurders. Een goede presentatie van het vastgoed is daarbij van cruciaal belang. Fotografie is een belangrijk onderdeel van vastgoedpromotie, omdat het de eerste indruk van het vastgoed bepaalt. Met hoogwaardige foto's wordt vastgoed optimaal in beeld gebracht en worden de sterke punten ervan benadrukt. Is de ruimte leeg of wordt er nog verbouwd? Dan biedt een artist impression een prachtige uitkomst om beeld bij de mogelijkheden te krijgen.
Daarnaast is video ook een steeds belangrijker medium in vastgoedpromotie. Met een video krijgen potentiële kopers of huurders een realistisch beeld van het vastgoed en kunnen ze de ruimte en indeling beter inschatten. Door gebruik te maken van drones en 360-graden camera's kunnen ook de omgeving en de buurt rondom het vastgoed in beeld worden gebracht.
Ten slotte is inmeten van het vastgoed een belangrijk onderdeel van vastgoedpromotie. Hierbij wordt de exacte oppervlakte van het vastgoed bepaald, wat van belang is bij het opstellen van de verkoop- of verhuurprijs. Daarnaast wordt er met een meetrapport ook gezorgd voor een correcte plaatsing van het vastgoed op de markt.

Bedrijven
Behaal verschillende doelen bereiken, zoals het vergroten van de naamsbekendheid. Door het inzetten van vastgoedfotografie en video kunnen bedrijven het vastgoed op een aantrekkelijke manier presenteren en de sterke punten van het vastgoed benadrukken. Daarnaast kan het gebruik van dronefotografie en virtuele tours bijdragen aan een beter beeld het bedrijf.
Winkels
Winkels kunnen met vastgoedpromotie meer klanten aantrekken en de verkoop verhogen.
Door het inzetten van hoogwaardige vastgoedfotografie en video kunnen winkels het vastgoed op een aantrekkelijke manier presenteren en de sterke punten benadrukken.


Woningen
Vastgoedpromotie is belangrijk voor een goede presentatie van jouw woning op Funda omdat het de eerste indruk van potentiële kopers bepaalt. Met fotografie, video en inmeten de woning optimaal in beeld gebracht en worden de sterke punten ervan benadrukt. Dit vergroot de interesse van potentiële kopers en kan leiden tot een hogere verkoopprijs en kortere verkooptijd.