Met een gericht doel werkt Comfort Real Estate samen met gekwalificeerde zorgpartijen. Op die manier wordt langer zelfstandig wonen mogelijk gemaakt. Ieder project wordt uitgevoerd met kernwaarden: comfortabel, onafhankelijk en veilig ontwikkeld.

Uitdaging
Het creëren van een consistente merkervaring: voor Comfort Real Estate is belangrijk om een consistente merkervaring te bieden aan alle klanten en stakeholders, ongeacht waar ze het merk tegenkomen, of het nu online is of offline. Vooral om toekomstige investeerders te overtuigen.

Plan van aanpak
We zijn begonnen met een nulmeting. Welke bestaande middelen zijn er en waar kunnen we nog gebruik van maken. Hieruit kwam een voorstel uit voor een rebranding van het bestaande logo en het ontwikkelen van de volgende middelen:
-
Upgrade van het bestaande logo
-
Huisstijlontwikkeling met kleuren en typografie
-
Presentatie ten behoeve van investeerders
-
Drukwerk (briefpapier, enveloppen en visitekaartjes)
-
Artist impressions van vastgoedprojecten

Resultaat
Comfort Real Estate heeft de volgende stap kunnen zetten met het opfrissen van de huisstijl. Met bovenstaande middelen is de focus op het laten groeien van de huidige business met een herkenbaar merk. Zichtbaar resultaat.